sobota, 28 maja 2011

Dziękuję!

Muszę przyznać, że bardzo zaskoczyła mnie liczba komentarzy pod postem cukierkowym. Spodziewałam się, że skoro niewiele osób wie o moim nowym blogu, mało kto zajrzy tutaj ponownie. Pięknie dziękuję i teraz już wiem, że ktoś będzie mnie czasami czytał:)

A teraz uwaga uwaga, ogłaszam wyniki losowania. Napięcie rośnie wiem wiem...... tkaniny oraz pierwszy numer Mollie Makes lecą do Kamili, która tworzy przecuuuudne patchworki! Gratuluję i Kamilo proszę o kontakt mailowy (tsumiko.iza@gmail.com).

U nas nastał długi weekend i tym razem mam przyjemność mieć męża w domu, w związku z czym uwaga... jutro wybieram się BEZ dzieci na spotkanie z koleżanką, ploty przy kawie i może jakieś małe babskie zakupy! Dawno nie byłam tak podelscytowana:)
Ponadto dziś w sklepie nie mogłam się oprzeć i kupiłam sałatę, której odmiany nie znam, tylko dlatego, że bardzo mi się podobała. Smakuje tak samo jak zwyczajna sałata:(.

A Lena miała drugie podejście do truskawek, pierwsze zakończyło się wysypką. Wbrew pozorom, zjadała je ze smakiem:)
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział w candy i życzę Wam udanej reszty weekendu!

6 komentarzy:

  1. aaaaa, przegapiłam :D :torba:
    buziaki! i miłego wyjścia bez dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ehhh no cóż szkoda, ale gratuluję zwyciężczyni :) ehh no i męża zazdroszczę - mój wraca za 3 tygodnie :) coś strasznie wzdycham ostatnio...
    Lenka boska!! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha jakies chyba kwasne te truskawki byly;)
    ps - gratki dla zwyciezczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. córcia śliczna i jakie minki robi :)) ważne że próbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale minka :)
    Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tsumiko, ponieważ mój system komputerowy zawalił się i straciłam większość danych w tym adres mailowy do Ciebie, piszę w tym miejscu dziękując za przepiękne prezenty. Doszły, a jakże, całe, zdrowe, piękne, kolorowe, inspirujące... Dziękuję jeszcze raz i wciąż... Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń